Ομάδα μαθητών της Στ' τάξης του σχολείου μας παρουσίασε στο 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας την εργασία που δημιουργήθηκε για την συμμετοχή μας στο Φεστιβάλ και για την οποία δούλεψαν όλοι οι μαθητές της Στ' τάξης του σχολείου μας.

Η εργασία των παιδιών με τίτλο "Δημιουργία κινουμένων σχεδίων και υλοποίηση της τεχνικής Picture-in-Picture" απέσπασε πολλά θετικά σχόλια. Τα παιδιά που έκαναν την παρουσίαση της εργασίας ανταποκρίθηκαν τέλεια στον ρόλο τους κάνοντας μας όλους υπερήφανους και εκπροσωπώντας επάξια το σχολείο μας.

Το φεστιβάλ, το οποίο διεξάγεται ταυτόχρονα σε 9 πόλεις της Ελλάδας (Αγρίνιο, Ηράκλειο, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Λάρισα, Μυτιλήνη, Ξάνθη, Ρόδο και Χανιά), αποτελεί μία μοναδική εκπαιδευτική εκδήλωση όπου μαθητές όλων των βαθμίδων έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν έργα ψηφιακής δημιουργίας τα οποία εκπόνησαν στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής, των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Αγωγής Υγείας κ.ά.) ή σε κάποιο διαθεματικό σχέδιο συνεργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων.

Το φεστιβάλ παρέχει ένα ιδανικό πλαίσιο για την ανάδειξη της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών Πληροφορικής μέσα από την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, την ολόπλευρη μάθηση μέσω των σχεδίων εργασίας και της επίλυσης πρακτικών προβλημάτων. Επιπλέον παρέχονται οι προϋποθέσεις για την αποτελεσματική επικοινωνία και αλληλεπίδραση ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας μεταξύ τους αλλά και με την ευρύτερη κοινωνία.

Γι? αυτό το λόγο, το εν λόγω Μαθητικό Φεστιβάλ δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα, αλλά βραβεύεται κάθε συμμετοχή.

Πέρα από τις παρουσιάσεις των έργων των μαθητών, στο πλαίσιο του Μαθητικού Φεστιβάλ και στο χώρο του Μουσικού Σχολείου φιλοξενούνταν: 

1. Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 
2. Εργαστήριο αισθητήρων κίνησης με το Kinect 
3. Διαδραστικός πίνακας 
4. Έκθεση φωτογραφίας 


 

Οι μαθητές των δύο τμημάτων της έκτης τάξης (ΣΤ) του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ημερίδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που διοργανώθηκε από τον Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής κύριο Κολοκοτρώνη στο 1ο Γυμνάσιο Λάρισας.

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από την παρουσίαση των ρομπότ, απάντησαν εύστοχα στις ερωτήσεις που τους έγιναν και έθεσαν πολύ ωραία τις δικές τους ερωτήσεις για το θέμα της ρομποτικής.

Οι μαθητές της Γ' Δημοτικού δημιούργησαν με μεράκι τα δικά τους Emoticon για τον διαγωνισμό μας. Κάποιες προσπάθειες όμως ξεχώρισαν για την έμπνευσή και την πρωτοτυπία τους. 

Οι καλύτερες δημιουργίες των παιδιών, ανά κατηγορία, ήταν οι ακόλουθες:

1. Έρχομαι να παίξουμε 

2. Φαίνεσαι αστείος

 

3. Σε αγαπώ

 

Συγχαρητήρια στους νικητές!

 

 

Το διαδίκτυο είναι ένας μαγικός κόσμος και ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια μικρών και μεγάλων.

Την Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2014, εορτάστηκε για ενδέκατη φορά η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου. Σκοπός της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι η υπενθύμιση των βασικών κανόνων για ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Στα βίντεο που ακολουθούν δίνονται εξαιρετικά ενδιαφέρουσες συμβουλές τόσο για τους μαθητές όσο και για τους γονείς ώστε να απολαμβάνουμε πάντα τα οφέλη του Διαδικτύου χωρίς να φοβόμαστε τις "κακοτοπιές" του  !

 

Επίσης, μπορεί να βρείτε πολύ ενδιαφέροντα και τα ακόλουθα φυλλάδια - οδηγούς:

Φτιάξτε το καλύτερο Emoticon!

Τα emoticons ή smilies είναι σύμβολα ή μικρά εικονίδια που έχουν σκοπό να μεταφέρουν κάποιο συναίσθημα καθώς επικοινωνούμε μέσω του υπολογιστή.

Οι μαθητές της Γ΄τάξης του σχολείου μας, θα πρέπει να δημιουργήσουν τα δικά τους, πρωτότυπα emoticon για να εκφράσουν τα ακόλουθα:

  • Έρχομαι να παίξω
  • Φαίνεσαι αστείος
  • Σε αγαπώ

Αφού συγκεντρωθούν οι δημιουργίες των παιδιών θα επιλέξουμε το καλύτερο emoticon για κάθε κατηγορία και φυσικά οι δημιουργίες των νικητών θα δημοσιευθούν στο site μας!

 Πηγή: Παίζω και Μαθαίνω στο διαδίκτυο, European Schoolnet 2011.