Η Δ’ τάξη του 19ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας επισκέφθηκε τον αρχαιολογικό χώρο Βεργίνας την Τρίτη, 12 Ιουνίου 2018, όπου θαύμασε τα αρχαιολογικά ευρήματα (τον τάφο του Φιλίππου, κτερίσματα, χρυσή λάρνακα, πανοπλίες, διαδήματα κλπ). Κατόπιν οι μαθητές πέρασαν ευχάριστες στιγμές στο κατάφυτο άλσος του αγίου Νικολάου στη Νάουσα, όπου έφαγαν, έπαιξαν και επισκέφθηκαν το ομώνυμο εκκλησάκι.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί κ. Ιωάννης Πατσιώλης, κ. Γιώργος Αγγελάκας και η Διευθύντρια του σχολείου κ. Χρύσα Δαρδακούλη.
Στα πλαίσια του μαθήματος της Ρωμαϊκής και Βυζαντινής Ιστορίας αλλά και των Θρησκευτικών οι μαθητές της Ε΄ τάξης πραγματοποίησαν ημερήσια εκδρομή στη Θεσσαλονίκη και επισκέφτηκαν μνημεία της πόλης όπως τον ναό του Αγίου Δημητρίου, τη Ρωμαϊκή Αγορά, τη Ροτόντα και την Αψίδα του Γαλέριου, το Λευκό Πύργο και τέλος το Πάρκο Δεινοσαύρων. Τους μαθητές συνόδευσαν οι δασκάλες των τμημάτων κ. Θεονίτσα Μαρούδα, Μαρία Κυριαννάκη, και η καθηγήτρια Αγγλικών Αθηνά Παναγιωτοπούλου.
Στις 22-5-2018 η Β΄ τάξη με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών Πετρίδου Δημητρία και Ζαρμπάνη Μαρία ξεκινήσαμε μια βόλτα στα μαγαζιά της γειτονιάς.
Αρχικά επισκεφτήκαμε το ψαράδικο όπου μας ενημέρωσαν για τον τρόπο που ψαρεύουνε, τα είδη των ψαριών, πώς τα καθαρίζουμε, πώς ξεχωρίζουμε τα φρέσκα ψάρια, τα οφέλη τους στην διατροφή μας και γνωρίσαμε από κοντά τα φρεσκότατα προϊόντα τους.
Στη συνέχεια πήγαμε στον φούρνο όπου είδαμε το ζυμωτήριο, τα είδη του ψωμιού και είχαμε την ευκαιρία να πλάσουμε τα δικά μας ψωμιά που στη συνέχεια μας έψησε και μας παρέδωσε ο κος Ευαγγελόπουλος.
Τέλος πήγαμε στο μηχάνημα του ΘΕΣγάλα όπου ενημερωθήκαμε για τα οφέλη του γάλακτος, τι σημαίνει ελαφρύ και πλήρες, τις συνθήκες με τις οποίες μεταφέρεται στα μηχάνημα και διατηρείται φρέσκο. Κεραστήκαμε φρέσκο χυμό πορτοκάλι αλλά και ψωνίσαμε κάποια από τα προϊόντα τους.
Στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής, οι μαθητές της Στ' τάξης του σχολείου μας, ενημερώθηκαν για την χρήση εργαλείων στο "σύννεφο" (cloud computing) και δημιούργησαν ένα ερωτηματολόγιο για τις καθημερινές τους συνήθειες όσον αφορά στη χρήση συσκευών τεχνολογίας (υπολογιστή, κινητό, τάμπλετ κλπ). Στη συνέχεια απάντησαν, ανά τμήμα, στο ερωτηματολόγιο που δημιούργησαν.
Οι απαντήσεις των μαθητών μας έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον, καθώς αποτυπώνουν τις συνήθειες και απόψεις των μαθητών και δείχνουν την σύγχρονη πραγματικότητα που οφείλουμε να σεβαστούμε και να κατανοήσουμε.
To ερωτηματολόγιο και οι απαντήσεις των μαθητών :