ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Το 19ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας ανήκει στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας.

Βρίσκεται στην οδό Ακαρνανίας 32 στη συνοικία «Χαραυγή» και συστεγάζεται με το 24ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας. Διαθέτει τρεις  εισόδους. Η κύρια είσοδος – έξοδος βρίσκεται επί της οδού Ναούσης. Λειτουργεί για τις επισκέψεις και για την προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης κατά την έναρξη και λήξη των μαθημάτων. Η δεύτερη είσοδος βρίσκεται σε Πεζόδρομο και λειτουργεί αυστηρά μόνο για την προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών  των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων κατά την έναρξη και λήξη των μαθημάτων. Η τρίτη είσοδος-έξοδος βρίσκεται στην οδό Ακαρνανίας 32 και χρησιμοποιείται από το συστεγαζόμενο 24ο Δ. Σχ. Λάρισας.

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Τηλ. Δ/νσης Σχολείου: 

2410234862

Ταχυδρομική  διεύθυνση:

Ακαρνανίας 32

Ταχυδρομικός  Κώδικας:

41335

Ηλεκτρονική Διεύθυνση:

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ιστοσελίδα:                                            

 http://19dim-laris.lar.sch.gr/autosch/joomla15

 

 Η σύνταξη του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας του Σχολείου μας στηρίχθηκε στις κείμενες διατάξεις του Π.Δ.79/2017, που αφορούν στην Οργάνωση και Λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2021-2022 και στις διατάξεις του αρθρ.37 του Ν. 4692 / 12-2020  (ΦΕΚ 111/2020) και της ΥΑ με ΑΠ:17498/ΓΔ4 12/2/2021

 

Α)  ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

  1. Οι αυλόπορτες παραμένουν ανοιχτές μόνο κατά τις ώρες εισόδου και εξόδου των μαθητών πριν την έναρξη και μετά τη λήξη των μαθημάτων τους.
  2.  Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του Σχολείου η είσοδος επισκεπτών επιτρέπεται μόνο από την κύρια είσοδο επί  της Ναούσης.
  3. Με το χτύπημα του κουδουνιού και κατά την ολιγόλεπτη διάρκεια της πρωινής προσευχής η κεντρική είσοδος του διδακτηρίου[1] του σχολείου θα παραμένει κλειστή με ευθύνη του εκπ/κού εφημερίας.
  4. Οι γονείς δεν πρέπει να εισέρχονται ή να παραμένουν εντός του διδακτηρίου χωρίς σοβαρό λόγο και πάντα ύστερα από άδεια της Δ/νσης.

 

Α1) Διδακτικό ωράριο & Διάρκεια σχολικού έτους

Η έναρξη, η λήξη, η διάρκεια μαθημάτων και τα διαλείμματα καθορίζονται από σχετική απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και ανακοινώνεται στους γονείς και τα παιδιά με την έναρξη του διδακτικού έτους. Το σχολικό έτος ορίζεται από την 1ηΣεπτεμβρίου έως τις 21 Ιουνίου, ενώ τα μαθήματα αρχίζουν από τις 11 Σεπτεμβρίου και λήγουν στις 15 Ιουνίου. Η έναρξη και η λήξη του Σχ. Έτους αναπροσαρμόζεται λόγω ειδικών συνθηκών μόνο με απόφαση του ΥΠΑΙΘ.

 

Α2) Προσέλευση – παραμονή και αποχώρηση μαθητών από το Σχολείο

  • Η ώρα προσέλευσης των μαθητών είναι από τις 08:00  έως 08:15 εκτός αυτών που παρακολουθούν την προαιρετική Πρωινή Ζώνη, οπότε η προσέλευσή τους ξεκινά από τις 07:00.
  • Κατά την παραμονή των μαθητών στην τάξη υπεύθυνος είναι ο εκπαιδευτικός που διδάσκει τη συγκεκριμένη ώρα, ενώ κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί.
  • Όταν σημαίνει το κουδούνι για διάλειμμα, ο εκπαιδευτικός βγαίνει από την αίθουσα μετά την αποχώρηση όλων των μαθητών και τα συνοδεύει μέχρι τον αύλειο χώρο.
  • Οι μαθητές αποχωρούν από το σχολείο στις 13.15 εκτός από όσους φοιτούν στο      ολοήμερο. Η αποχώρησή τους από τον χώρο του σχολείου γίνεται από την κεντρική έξοδο για τις Α΄ και Β΄ τάξεις  και την Πεζόδρομο  για τις Γ΄, Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄ τάξεις στις οποίες οδηγούνται με ευθύνη των εκπαιδευτικών που δίδασκαν την τελευταία ώρα. Οι γονείς/συνοδοί παραλαμβάνουν τα παιδιά από τις εξόδους του σχολείου.
  • Αν υπάρξει ανάγκη αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια) θα συνοδεύονται πάντα από γονέα ή κηδεμόνα ή άτομο που έχει οριστεί από αυτόν και φυσικά αφού ενημερωθεί ο εκπαιδευτικός της τάξης ή η Διευθύντρια.
  • Οι ενήλικες πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή των παιδιών, καθώς η όποια καθυστέρηση και ειδικά οι συχνές καθυστερήσεις είναι δυσάρεστες για τον μαθητή και δημιουργούν προβλήματα στην περαιτέρω λειτουργία του σχολείου.

 

[1] ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΗΡΙΟ στον παρόντα κανονισμό νοούνται τα δομημένα κτίσματα κι ο αύλειος χώρος του Σχολείου.

Α3)  Διάλειμμα

Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού, ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων και ικανοποίησης αναγκών.

  • Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς, βγαίνουν στο προαύλιο, καθώς δεν επιτρέπεται η παραμονή τους στις αίθουσες ή στους διαδρόμους.
  • Σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών οι μαθητές παραμένουν στις αίθουσες παρουσία του εκπαιδευτικού που δίδασκε εκείνη την ώρα ο οποίος ταυτόχρονα φροντίζει και για τον αερισμό της αίθουσας.
  • Οι μαθητές παίζουν χωρίς διαπληκτισμούς και για οποιοδήποτε πρόβλημα απευθύνονται στους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στο προαύλιο.

 

Α4) Φοίτηση μαθητών

Το Σχολείο αποτελεί το φυσικό χώρο αγωγής και μάθησης, γιατί ακριβώς εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις συγκεκριμένης κι οργανωμένης προσπάθειας για την επίτευξη των στόχων της αγωγής. Γι' αυτό πρέπει η συμμετοχή των μαθητών να είναι τακτική, ενεργός και συστηματική καθώς σύμφωνα με τη Νομοθεσία είναι υποχρεωτική. Η ελλιπής φοίτηση των μαθητών και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, υπονομεύει το σχολικό έργο και δυσχεραίνει την πρόοδό τους.

 

Α5) Εφημερία

1) Οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί προσέρχονται έγκαιρα στον σχολικό χώρο, τουλάχιστον δεκαπέντε λεπτά πριν την πρωινή συγκέντρωση. Υποδέχονται τα παιδιά στην αυλή, αν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες, ή στην πόρτα του σχολικού κτηρίου.

2) Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων και με ευνοϊκές καιρικές συνθήκες, φροντίζουν όλοι οι μαθητές να βγουν στην αυλή. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών και γενικά όταν δεν το επιτρέπει ο καιρός, οι μαθητές παραμένουν μέσα στην σχολική μονάδα (αίθουσες).

3) Με τη λήξη του ημερήσιου σχολικού προγράμματος, φροντίζουν για την ομαλή αποχώρηση των μαθητών, τους οποίους συνοδεύουν στην έξοδο της αυλής, ή του διδακτηρίου, απ’ όπου τους παραλαμβάνουν οι γονείς ή οι κηδεμόνες τους.

4) Αν κάποιος γονέας ή κηδεμόνας καθυστερεί πέραν των 10 λεπτών να παραλάβει μαθητή, οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί επικοινωνούν μαζί του τηλεφωνικά.

 

 

Β) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Το σχολείο αποτελεί κομμάτι της κοινωνίας και για την εύρυθμη λειτουργία του απαιτείται η εφαρμογή ενός κώδικα συμπεριφοράς που έχει σαν στόχο να προστατεύσει το δικαίωμα των μαθητών και των εκπαιδευτικών στη μάθηση και τη διδασκαλία και να εξασφαλίσει ένα ευχάριστο και ασφαλές μαθησιακό περιβάλλον.

Ο κώδικας συμπεριφοράς περιλαμβάνει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μαθητών:

 

 

Β1) Δικαιώματα

Ο μαθητής έχει το δικαίωμα:

  • Μέσα σε ένα δημοκρατικό περιβάλλον να εκφράζει την άποψή του.
  • Να συμμετέχει δημιουργικά στην ομάδα του.
  • Να παίζει και να ψυχαγωγείται κατά την ώρα των διαλειμμάτων.
  • Να επαινείται και να αμείβεται ηθικά για κάθε προσπάθεια που καταβάλλει προς όφελος δικό του ή των συμμαθητών του.
  • Να μην προσέρχεται στο σχολείο όταν συντρέχουν λόγοι υγείας ή άλλοι σοβαροί κοινωνικοί λόγοι.

 

 

 

Β2) Υποχρεώσεις

Ο μαθητής έχει την υποχρέωση:

  • Να σέβεται και να διατηρεί καθαρά τα προσωπικά του αντικείμενα (βιβλία, τετράδια) καθώς και την αίθουσα, την περιουσία και όλους τους χώρους του Σχολείου.
  • Να συμπεριφέρεται με σεβασμό και ευγένεια στους εκπαιδευτικούς και τους συμμαθητές του.
  • Να κινείται προσεκτικά και να αποφεύγει παιχνίδια και συμπεριφορές σε οποιοδήποτε μέρος του σχολείου (ιδιαίτερα στις σκάλες και στον αύλειο χώρο) που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια τη δική του και των συμμαθητών του.
  • Να μη φέρνει στο σχολείο έντυπα ή αντικείμενα που δεν έχουν σχέση με τη μαθητική του ιδιότητα.

 

Γ) ΠΡΟΛΗΨΗ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

Η σχολική μονάδα δεν αποδέχεται καμιά μορφή ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού. Στην περίπτωση που εκδηλωθούν τέτοιες ενέργειες,  οι ενέργειες που θα αναπτυχθούν θα ακολουθούν το ακόλουθο πρωτόκολλο:

(α) Άμεση διακοπή της πράξης βίας – σε καμιά περίπτωση δεν θα συνεχίζεται η εκφοβιστική ενέργεια

(β) Καταγραφή των συνθηκών και των όρων τέλεσης, ανάπτυξη συζήτησης τόσο με το θύμα όσο και με τον/την θύτη.

(γ) Συνεργασία με  την ΕΔΥ, το προσωπικό του ΚΕΔΑΣΥ και τον/τη ΣΕΕ παιδαγωγικής ευθύνης για την ανάπτυξη συμβουλευτικής όχι μόνο για τους εμπλεκόμενους αλλά και για τους παρατηρητές.

(δ) Πραγματοποίηση ενημερωτικών ενεργειών για το φαινόμενο και τις συνέπειές του προς γονείς και μαθητές/μαθήτριες

 

Γ1) Παιδαγωγικός έλεγχος

Βασικός στόχος της σχολικής κοινότητας για την προώθηση του παιδαγωγικού έργου είναι η ανάπτυξη σε κάθε μαθητή της ικανότητας της αυτοπειθαρχίας στην τήρηση των κανόνων.

  • Όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας πρέπει να σέβονται και να τηρούν τον κανονισμό λειτουργίας του σχολείου.
  • Όλοι πρέπει να γνωρίζουν ποια συμπεριφορά είναι ανεκτή και ποια όχι από το σχολείο.
  • Οι παραπάνω κανόνες αποτελούν ένα συμβόλαιο μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας και μας επιτρέπουν να προλαβαίνουμε συμπεριφορές που δεν είναι αποτελεσματικές και λειτουργικές.
  • Ωστόσο εφόσον δεν εφαρμόζονται κάποια άρθρα του κανονισμού μπορεί να υπάρξει προφορική παρατήρηση κι ενημέρωση γονέα ή κηδεμόνα. Είναι αυτονόητο ότι οι ενέργειες του Σχολείου  εστιάζουν στην πράξη κι όχι στο παιδί.
  • Όταν ένας μαθητής εμφανίζει δυσκολίες στη συμπεριφορά του, τότε θα αναπτύσσονται συνεργασίες με την ΕΔΥ,  το προσωπικό του ΚΕΔΑΣΥ και με τον ΣΕΕ παιδαγωγικής ευθύνης για να αποφασίζονται οι ενέργειες που θα ακολουθούνται.
  • Οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από το Σχολείο για την όποια μη αποδεκτή συμπεριφορά των παιδιών τους και των ενεργειών που θα αναληφθούν. Η στενή συνεργασία σχολείου- γονέων/κηδεμόνων είναι πάντα αναγκαία και επιβεβλημένη.

 

Δ)  ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

Το Σχολείο μπορεί να οργανώνει μια σειρά εκδηλώσεων/δραστηριοτήτων, που στόχο έχουν τη σύνδεση σχολικής και κοινωνικής ζωής, τον εμπλουτισμό των υπαρχουσών γνώσεων των μαθητών/μαθητριών, την απόκτηση δεξιοτήτων ζωής και την ευαισθητοποίησή τους σε κοινωνικά θέματα. Οι ενδοσχολικές εκδηλώσεις, οι σχολικές δραστηριότητες και η συμμετοχή σε καινοτόμα σχολικά προγράμματα πρέπει να γίνονται με πρωτοβουλίες, ιδέες και ευθύνη των ίδιων των μαθητών/μαθητριών, διότι έτσι αυτοί/αυτές αισθάνονται υπεύθυνοι/υπεύθυνες, αναδεικνύουν τις ικανότητές τους, τις κλίσεις τους, τα ενδιαφέροντά τους και το ταλέντο τους.

 

 

Ε) ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ

Το Σχολείο πρέπει να βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία με την οικογένεια του μαθητή/της μαθήτριας, με τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων και Φορέων, των οποίων όμως ο ρόλος πρέπει να είναι διακριτός. Κάθε φορά που δημιουργείται θέμα το οποίο σχετίζεται με συγκεκριμένο μαθητή/συγκεκριμένη μαθήτρια, ο πρώτος που θα πρέπει να ενημερωθεί σχετικά είναι ο γονέας/κηδεμόνας, ο οποίος θα πρέπει να συνεργαστεί με το Σχολείο.

  • Οι γονείς μπορούν και πρέπει να ενημερώνονται τακτικά από τους εκπαιδευτικούς της τάξης για την πρόοδο και συμπεριφορά του παιδιού τους σε χρόνο (ημέρα κι ώρα συνάντησης) που ορίζεται από τους εκπαιδευτικούς στην αρχή της σχολικής χρονιάς.
  • Κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να επιπλήττει, να τιμωρεί ή να νουθετεί άλλο παιδί στο χώρο του σχολείου. Για οποιοδήποτε θέμα προκύπτει πρέπει να ενημερώνεται ο εκπαιδευτικός της τάξης ή ο διευθυντής, οι οποίοι και θα διαχειριστούν το θέμα.
  • Σε περίπτωση απουσίας μαθητή είναι καλό να ενημερώνεται έγκαιρα το σχολείο στο τηλέφωνο 2410234862.
  • Αν παρουσιαστεί ανάγκη αποχώρησης μαθητή πριν τη λήξη του σχολικού ωραρίου, ο εκπαιδευτικός της τάξης ενημερώνει τον γονέα ή κηδεμόνα για την παραλαβή του από το σχολείο.

 

 

ΣΤ ) ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ

 

Ένας από τους στόχους του Σχολείου είναι και η καλλιέργεια της αίσθησης της ευθύνης στους μαθητές/στις μαθήτριες σε ό,τι αφορά την ποιότητα του σχολικού

χώρου. Καθαροί και συντηρημένοι χώροι αιθουσών, εργαστηρίων, του αύλειου χώρου, της σχολικής περιουσίας, κ.λπ. διαμορφώνουν τον περιβάλλοντα χώρο μέσα στον οποίο είναι δυνατόν να καλλιεργηθεί η ψυχή του παιδιού.

Φθορές, ζημιές και κακή χρήση της περιουσίας του Σχολείου αποδυναμώνουν τις εκπαιδευτικές δυνατότητές του και παιδαγωγικά εθίζουν τον μαθητή/τη μαθήτρια

στην αντίληψη της απαξίωσης της δημόσιας περιουσίας. Μαθητής/Μαθήτρια που προκαλεί φθορά στην περιουσία του Σχολείου, ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον κηδεμόνα του ή τον ίδιο.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ

  • Σε περίπτωση κινδύνου, το διδακτήριο εκκενώνεται σύμφωνα με το σχέδιο που έχει εκτελεστεί κατά τις ασκήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί για την καλύτερη ετοιμότητα προσωπικού και μαθητών.
  • Στις περιπτώσεις που οι μαθητές/τριες δεν βρίσκονται στις δικές τους αίθουσες, αλλά σε άλλο χώρο του διδακτηρίου, όπως κατά τη διάρκεια του ολοήμερου, ή στην αίθουσα εκδηλώσεων ή στους Η/Υ κ.α. τότε ακολουθούν την πορεία της σήμανσης του χώρου αυτού.
  • Έχει κατατεθεί Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης του 19ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ, το οποίο στεγάζεται στη ΛΑΡΙΣΑ επί της οδού ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 32,  κτίριο (όροφοι: ΙΣΟΓΕΙΟ- ΠΡΩΤΟΣ), συντάχθηκε το Σεπτέμβριο του 2021 με ευθύνη της Διευθύντριας  ΔΑΡΔΑΚΟΥΛΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες του Ο.Α.Σ.Π. και του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων και αφορά στη σχολική περίοδο 2021-2022.

 

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α

Διαδικασία Εκκένωσης της Σχολικής Μονάδας

Ισόγειο: Εκκενώνεται με την ακόλουθη σειρά:


 

Αίθουσα: Γ2(0.8)   (19ου)

 

Αίθουσα: Γ1(0.7)   (19ου)           Από την Κεντρική Είσοδο ΕΞΟΔΟΣ Α(ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ)

 

Αίθουσα: Ολοήμερου(0.5)

 

 

 

Αίθουσα: Β2(0.12)   (19ου)

 

Αίθουσα: Α2(0.9)   (24ου)

 

  Αίθουσα: Α1(0.13) (24ου)      Από την Εφεδρική Είσοδο Στοάς  ΕΞΟΔΟΣ Β(ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ)

 

 

 

  Αίθουσα : Α2(0.19)  (19ου)

 

   Αίθουσα : Α1(0.20) (19ου)        Από την έξοδο Πρώην Νηπιαγωγείου  ΕΞΟΔΟΣ Γ (ΜΠΛΕ ΧΡΩΜΑ)

 

Αίθουσα : Β1(0.17)(19ου)                   

 

 Τμήμα Ένταξης (19ου) (0.21)

 

 

1ος Όροφος: Εκκενώνεται με την ακόλουθη σειρά:

 

Αίθουσα : Ε1(1.6) (24ου)

Αίθουσα : ΣΤ2(1.7) (24ου)

Αίθουσα : Δ2(1.5) (24ου)             Από την Κεντρική Είσοδο    ΕΞΟΔΟΣ Α (ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ)

 Αίθουσα : ΠΛΗΡ/ΚΗ(1.2) (19ου)

Αίθουσα : Ε2(1.3) (24ου)

Αίθουσα : Δ1(1.4)(24ου)

 

Αίθουσα: Β(1.11) (24ου)

Αίθουσα: ΣΤ1(1.8)   (24ου)             Από την Εφεδρική Είσοδο Στοάς    ΕΞΟΔΟΣ Β ( ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ)

Αίθουσα : Δ2(1.9)  (19ου)

Αίθουσα : Δ1(1.10) (19ου)

 

 

 

  Αίθουσα :Αίθ Ξέν. γλ.(1.18)

  Αίθουσα :Γ(1.12)    (24ου  )

Αίθουσα :Ε1(1.13)  (19ου)                      Από την Έξοδο πρώην Νηπιαγωγείου  ΕΞΟΔΟΣ Γ (ΜΠΛΕ ΧΡΩΜΑ)

  Αίθουσα :Ε2(1.17)  (19ου)

  Αίθουσα :ΣΤ1(1.16) (19ου)

  Αίθουσα  : Φυσικής(1.15)

  Αίθουσα :ΣΤ2(1.14)  (19ου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η Διευθύντρια  της Σχολικής Μονάδας

ΔΑΡΔΑΚΟΥΛΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ

 

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Α/Α

Εκπαιδευτικοί

 

1

ΚΥΡΙΑΝΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

ΠΕ 70

2

ΖΑΒΡΑΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΠΕ 70

3

ΚΑΜΑΚΑ ΕΥΘΥΜΙΑ

ΠΕ 70

4

ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΠΕ 70

5

ΤΑΡΑΤΩΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

ΠΕ 70

6

ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ 70     Υποδιευθυντής

7

ΤΕΡΖΟΥΔΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

ΠΕ 70

8

ΜΕΓΑ ΣΩΤΗΡΙΑ

ΠΕ 70

9

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ  ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

ΠΕ 70

10

ΠΑΤΣΙΩΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΠΕ 70

11

ΚΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

ΠΕ 70

12

ΜΑΡΟΥΔΑ ΘΕΟΝΙΤΣΑ

ΠΕ 70

13

ΚΟΥΤΣΟΔΟΝΗ ΕΛΕΝΗ

ΠΕ 79.01

14

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑ

ΠΕ 06

15

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

ΠΕ 06

16

ΒΟΥΤΥΡΙΤΣΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΠΕ 11

17

ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ

ΠΕ 11

18

ΓΙΑΝΚΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΠΕ 11

19

ΣΥΛΒΟΓΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

ΠΕ 05

20

ΓΚΙΑΟΥΡΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΠΕ 07

21

ΑΛΥΜΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΠΕ 86

22

ΤΖΙΚΑ ΑΝΝΑ

ΠΕ 08

23

ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

ΠΕ 91.01

24

ΜΠΟΥΝΤΙΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΠΕ 71

25

ΜΠΡΟΤΣΗ ΑΡΓΥΡΩ

ΠΕ 70

 

 

 

 

 

 

 

Το ΔΣ του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ του 19ου ΔΗΜ ΣΧ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΓΚΑΝΑΤΣΙΟΥ -ΟΡΦΑΝΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Πρόεδρος

 

ΚΑΝΕΛΑ  - ΚΟΥΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

Αντιπρόεδρος

 

ΝΤΑΜΑΓΚΑ  - ΑΓΓΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ

Γραμματέας

 

ΠΕΧΛΙΒΑΝΙΔΟΥ ΒΑΛΙΑ

Ταμίας

 

ΒΑΪΟΥ ΑΛΙΚΗ

Μέλος

 

ΧΡΙΣΤΩΝΗ- ΣΑΛΤΑ  ΖΩΗ-ΕΙΡΗΝΗ

Αναπληρωματικό Μέλος

 

 

        Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ

 

ΚΟΥΤΡΑ ΜΑΡΙΑ